martes, 3 de julio de 2018

Cassandra



I'm sealed away, you can't touch me now
Wheel and fire return to me

(Neurosis - "No River To Take Me Home")


Cassandra, la primera de mi serie de Heroínas Míticas.

Esta ilustración es un encargo que una persona preciosa me hizo como regalo para otra persona preciosa, precisamente con el fin de darme el empujoncito económico necesario para comenzar esta serie. Desde aquí se lo agradezco con todo mi corazón.

Si te gusta mi trabajo y te apetece apoyarme económicamente de algún modo, además de hacerme encargos también puedes echar un vistazo a mi tienda Redbubble, hacerte mi mecenas en mi nuevo Patreon o hacerme una pequeña donación por mi Ko-fi.

Cassandra, the first illustration of my new Mythical Heroines series.
This illustration was possible because an awesome person commissioned me to create Cassandra as a gift for another awesome person, precisely with the purpose of giving me the boost to begin this series. I am really grateful for that, and I thank him with all my heart.

If you enjoy my art and would like to support me economically, besides commissioning me you can always take a look at my Redbubble shop, join me on my new Patreon or make a little donation through Ko-fi.



No hay comentarios: